Parametry
- 358 stránek
- 13 hodin čtení
Více o knize
Chcete vytvářet reálně působící grafické a multimediální aplikace, animace nebo hry? Moderní technologie umožňují dosáhnout téměř fotografické kvality obrazu, jak ukázal například Jurský park. K tomu potřebujete ovládnout programové rozhraní pro 3D aplikace, přičemž nejpoužívanější je knihovna DirectX 9 od Microsoftu, konkrétně její část Direct3D, která generuje trojrozměrnou grafiku. S její pomocí mohou programátoři vytvářet různé grafické výstupy, od jednoduchých tvarů po interaktivní 3D scény s realistickými efekty. Většina složité matematiky je skryta v této knihovně, což usnadňuje práci. Kniha pokrývá základy potřebné k vytváření interaktivních 3D světů pomocí Direct3D. Pro začátečníky nabízí shrnutí principů programování ve Windows (v C++) a podrobné seznámení s 2D a 3D objekty a infrastrukturou Direct3D. Naučíte se: - Základní algoritmy programování ve 2D a 3D - Vytvářet 3D objekty a zobrazovat je - Definovat formát pixelů a zobrazovací režimy - Používat nasvícení a generovat stíny - Zlepšovat obraz pomocí vyhlazování a efektů - Aplikovat textury na 3D objekty - Sestavovat animace manipulací s obrazovými snímky - Vytvářet plně renderované interaktivní 3D světy Všechny techniky jsou ilustrovány ukázkovými programy, které si čtenář může krok za krokem vyzkoušet. Programy jsou lokalizovány do češtiny a knihu mohou využít programátoři se znalostí C++ a základními znalostmi grafiky.
Skladem máme celkem knihy Programujeme grafiku v Microsoft Direct3D (2004).
Nákup knihy
Programujeme grafiku v Microsoft Direct3D, Clayton Walnum
- Jazyk
- Rok vydání
- 2004
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká),
- Stav knihy
- Velmi dobrá
- Cena
- 89 Kč
Doručení
Platební metody
Nikdo zatím neohodnotil.


