Přes Balíkovnu doručujeme za 49 Kč

Knihobot
1/4

Podniková strategie

Autoři

Hodnocení knihy
4.5

Více o knize

Podniková strategie je mapa, která vede podnik, tým nebo jednotlivce tam, kde chtějí být. Problém je, že tuto cestu je třeba podniknout v terénu a podmínkách, které se neustále mění. Jeremy Kourdi nabízí návod, jak na cestě k růstu nejlépe obstát – právě díky vytvoření a zavedení správné podnikové strategie. Na příkladech ukazuje, jaké pasti mohou na manažery a majitele společností číhat a jaká rozhodnutí vedou k jejich úspěšnému překonání. „Kniha nabízí ucelený vhled do oblasti strategického managementu, rámovaného podnikatelským prostředím USA. Přibližuje moderní metody řízení podniku a objasňuje základní pojmy z oblasti strategického řízení. Vysvětluje tvorbu úspěšné strategie a upozorňuje na možné chyby při její tvorbě vedoucí k nezdaru podnikání.Autor se přitom opírá o reálné případové studie a ilustruje tak důležitost nejen strategického řízení, ale i strategického myšlení.“ – Jiří Novotný, docent Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity Jeremy Kourdi je zkušený spisovatel, kouč a konzultant v oblasti rozvoje podnikání. Je autorem dvou desítek úspěšných knih, během své kariéry pracoval pro velké korporace, vydavatelství a ekonomické školy ve Velké Británii i ve zbytku světa, mezi nimi pro HSBC, The Economist Group, Pearson, PricewaterhouseCoopers, London Business School nebo IMD.

Parametry

ISBN
9788025127254
Nakladatelství
Computer Press

Kategorie

Varianta knihy

2011, pevná

Nákup knihy

Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.