Parametry
Kategorie
Více o knize
Předkládaná monografie je určena pedagogům středních a vysokých škol technického zaměření. Klade si za cíl povzbudit učitele odborných předmětů, kteří přemýšlejí o tom, jak ke zvyšování účinnosti výchovně vzdělávacího procesu ve všech jeho fázích přistupovat přirozeně, nápaditě a neotřele. Kolektiv autorů tří univerzit usiluje o prezentaci poznatků napříč obecnou didaktikou, oborovou didaktikou, pedagogikou a psychologií a pokouší se tak přistupovat např. k výkladu problematiky obsahu učiva, výukových cílů, výukových metod, organizačních forem a didaktických prostředků vzdělávání z různých úhlů pohledu. V textu je uveden výběr z poznatků, jež má současná věda k dispozici, včetně jejich praktických aplikací, nejsou ale předkládána závazná a neměnná schémata připravená pro dané konkrétní použití. Čtenáři je nabízena varieta cest, jak informace transformovat do konkrétních podmínek dané školy a studijního oboru. Autoři jsou si vědomi, že ani zdaleka nemohou pokrýt všechny didaktické problémy, proto je každá kapitola opatřena rozsáhlým seznamem literatury věnující se jednotlivým okruhům procesu vyučování a učení.
Nákup knihy
Didaktika technických odborných předmětů, David Vaněček
- Jazyk
- Rok vydání
- 2016
- product-detail.submit-box.info.binding
- (pevná)
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Didaktika technických odborných předmětů
- Jazyk
- česky
- Autoři
- David Vaněček
- Vydavatel
- Česká technika - nakladatelství ČVUT
- Rok vydání
- 2016
- Vazba
- pevná
- ISBN10
- 800105991X
- ISBN13
- 9788001059913
- Kategorie
- Pedagogika, Technika / Strojírenství
- Anotace
- Předkládaná monografie je určena pedagogům středních a vysokých škol technického zaměření. Klade si za cíl povzbudit učitele odborných předmětů, kteří přemýšlejí o tom, jak ke zvyšování účinnosti výchovně vzdělávacího procesu ve všech jeho fázích přistupovat přirozeně, nápaditě a neotřele. Kolektiv autorů tří univerzit usiluje o prezentaci poznatků napříč obecnou didaktikou, oborovou didaktikou, pedagogikou a psychologií a pokouší se tak přistupovat např. k výkladu problematiky obsahu učiva, výukových cílů, výukových metod, organizačních forem a didaktických prostředků vzdělávání z různých úhlů pohledu. V textu je uveden výběr z poznatků, jež má současná věda k dispozici, včetně jejich praktických aplikací, nejsou ale předkládána závazná a neměnná schémata připravená pro dané konkrétní použití. Čtenáři je nabízena varieta cest, jak informace transformovat do konkrétních podmínek dané školy a studijního oboru. Autoři jsou si vědomi, že ani zdaleka nemohou pokrýt všechny didaktické problémy, proto je každá kapitola opatřena rozsáhlým seznamem literatury věnující se jednotlivým okruhům procesu vyučování a učení.