Knihobot

Vytřete jim zrak! : zákazník musí být vždy spokojený

Hodnocení knihy

4,5(2)Ohodnotit

Parametry

  • 235 stránek
  • 9 hodin čtení

Více o knize

Sloužit zákazníkům. Dvě slova, která pokrývají tak mnoho. Odpovídání na dotazy. Řešení problémů. Rozplétání korporačních bariér. Napravování toho, co se pokazilo, a nalézání toho, co se ztratilo. Konejšení rozzlobených a uklidňování bázlivých. A čas od času nějaký ten obchodní ekvivalent vytažení králíka z klobouku. Dnes už nejde jenom o to, jak se soustředit na zákazníky, ale jak vytvářet věrné zákazníky. Právě v tom jsou totiž ty opravdové peníze. Ať už jste v zákaznické službě nováčkem, nebo starým profíkem, bude pro vás kniha Vytřete jim zrak! cennou pomůckou. Kromě příkladů z reálného života najdete v této knize i kapitoly o používání sociálních médií ke komunikaci a k zotavení služeb, o kvalitní organizaci služebních setkání, o pozitivní reakci na negativní zpětnou vazbu a další. Nejdůležitější částí, která vytváří "služební výhody", jste ale stále vy. A tato kniha vám ukáže, jak poskytovat ty nejlepší představitelné služby, znovu a znovu.

Skladem máme celkem knihy Vytřete jim zrak! : zákazník musí být vždy spokojený (2012).

Nákup knihy

Vytřete jim zrak! : zákazník musí být vždy spokojený, Ann Thomas, Jill Applegate

  • Polití / ušpinění
Jazyk
Rok vydání
2012
product-detail.submit-box.info.binding
(měkká),
Stav knihy
Poškozená
Cena
51 Kč

Doručení

Platební metody

4,5
Velmi dobrá
2 Hodnocení

Tady nám chybí tvá recenze.