Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot

Vytřete jim zrak! : zákazník musí být vždy spokojený

Autoři

Hodnocení knihy
4.5

Více o knize

Sloužit zákazníkům. Dvě slova, která pokrývají tak mnoho. Odpovídání na dotazy. Řešení problémů. Rozplétání korporačních bariér. Napravování toho, co se pokazilo, a nalézání toho, co se ztratilo. Konejšení rozzlobených a uklidňování bázlivých. A čas od času nějaký ten obchodní ekvivalent vytažení králíka z klobouku. Dnes už nejde jenom o to, jak se soustředit na zákazníky, ale jak vytvářet věrné zákazníky. Právě v tom jsou totiž ty opravdové peníze. Ať už jste v zákaznické službě nováčkem, nebo starým profíkem, bude pro vás kniha Vytřete jim zrak! cennou pomůckou. Kromě příkladů z reálného života najdete v této knize i kapitoly o používání sociálních médií ke komunikaci a k zotavení služeb, o kvalitní organizaci služebních setkání, o pozitivní reakci na negativní zpětnou vazbu a další. Nejdůležitější částí, která vytváří "služební výhody", jste ale stále vy. A tato kniha vám ukáže, jak poskytovat ty nejlepší představitelné služby, znovu a znovu.

Parametry

ISBN
9788073493318
Nakladatelství
Pragma

Kategorie

Vydání

Česky

Stav

Nákup knihy

Dostupnost
Skladem
Cena
45 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023

Skladem máme celkem knihy Vytřete jim zrak! : zákazník musí být vždy spokojený ().