Manuál exportéra - Jak analyzovat zahraniční trhy
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Jednou z možností, jak v obtížných ekonomických podmínkách zvýšit růst podniku, je teritoriální expanze a rozšíření aktivit na nové trhy. Je stále jasnější, že chce-li firma uspět na vysoce konkurenčním a navíc nepřehledném mezinárodním trhu, nestačí jen mít dobrý nápad a produkt, ale je třeba cílovým trhům dobře rozumět a chápat faktory, které ovlivňují trh i globální ekonomiku. Před vstupem do mezinárodního prostředí a zejména na neevropské – méně známé – trhy musí firma provést řadu analýz, které jí umožní efektivní a správné rozhodování o strategii mezinárodního marketingu a vyhodnocení rizik, která s mezinárodním podnikáním bezprostředně souvisejí. Cílem této publikace je vytvořit srozumitelný a široce aplikovatelný rámec, který každému – i méně zkušenému podniku a týmu – umožní vybudovat vlastní tržní zpravodajství a posunout se za hranici pouhého sběru a prezentace čísel a údajů. Tato kniha ukáže, jak analyzovat vnější prostředí firmy, které působí na všechny účastníky trhu, a jak postupovat při budování tržního zpravodajství, kde a jak sbírat data, jak je vyhodnocovat a přetavit do informací, jak je interpretovat, jak odhalit trendy vývoje na zahraničním teritoriu a vytvářet prognózy. Záměrem autorky této publikace je vytvořit průvodce analýzou zahraničního trhu a vytvořit postup, který může být opakovaně aplikován jakoukoliv firmou a jejím týmem při expanzi na jakýkoliv zahraniční trh.
Nákup knihy
Manuál exportéra - Jak analyzovat zahraniční trhy, Šárka Waisová
- Jazyk
- Rok vydání
- 2015
- Stav knihy
- Jako nová
- Cena
- 19 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Manuál exportéra - Jak analyzovat zahraniční trhy
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Šárka Waisová
- Vydavatel
- Aleš Čeněk
- Rok vydání
- 2015
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8073805391
- ISBN13
- 9788073805395
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie
- Anotace
- Jednou z možností, jak v obtížných ekonomických podmínkách zvýšit růst podniku, je teritoriální expanze a rozšíření aktivit na nové trhy. Je stále jasnější, že chce-li firma uspět na vysoce konkurenčním a navíc nepřehledném mezinárodním trhu, nestačí jen mít dobrý nápad a produkt, ale je třeba cílovým trhům dobře rozumět a chápat faktory, které ovlivňují trh i globální ekonomiku. Před vstupem do mezinárodního prostředí a zejména na neevropské – méně známé – trhy musí firma provést řadu analýz, které jí umožní efektivní a správné rozhodování o strategii mezinárodního marketingu a vyhodnocení rizik, která s mezinárodním podnikáním bezprostředně souvisejí. Cílem této publikace je vytvořit srozumitelný a široce aplikovatelný rámec, který každému – i méně zkušenému podniku a týmu – umožní vybudovat vlastní tržní zpravodajství a posunout se za hranici pouhého sběru a prezentace čísel a údajů. Tato kniha ukáže, jak analyzovat vnější prostředí firmy, které působí na všechny účastníky trhu, a jak postupovat při budování tržního zpravodajství, kde a jak sbírat data, jak je vyhodnocovat a přetavit do informací, jak je interpretovat, jak odhalit trendy vývoje na zahraničním teritoriu a vytvářet prognózy. Záměrem autorky této publikace je vytvořit průvodce analýzou zahraničního trhu a vytvořit postup, který může být opakovaně aplikován jakoukoliv firmou a jejím týmem při expanzi na jakýkoliv zahraniční trh.