Kupuješ přesně tu knihu, která je na fotce
Více o knize
Publikace prezentuje pracovníkům oddělení marketingu a řízení značky a studentům praktické postupy pro zdokonalování značky. Autor se snaží vysvětlit, jak se vize, hodnoty, kultura a kompetence prolínají s externími aspekty, a poskytuje cenné rady při rozvoji vnitřně soudržných značek. Zdůrazňuje, že je třeba věnovat více pozornosti vlastním pracovníkům organizace, kteří se stále větší intenzitou přispívají k budování značky.
Skladem máme celkem knihy Značka - od vize k vyšším ziskům (2009).
Nákup knihy
Značka - od vize k vyšším ziskům, Leslie De Chernatony
- Vyřazeno z knihovny
- Jazyk
- Rok vydání
- 2009
- product-detail.submit-box.info.binding
- (pevná),
- Stav knihy
- Poškozená
- Cena
- 45 Kč
Doručení
Platební metody
Tady nám chybí tvá recenze.