Knihobot
Přesně tuhle si přidáte do košíku

Značka - od vize k vyšším ziskům

Parametry

Hodnocení knihy
5.0

Více o knize

Publikace prezentuje pracovníkům oddělení marketingu a řízení značky a studentům praktické postupy pro zdokonalování značky. Autor se snaží vysvětlit, jak se vize, hodnoty, kultura a kompetence prolínají s externími aspekty, a poskytuje cenné rady při rozvoji vnitřně soudržných značek. Zdůrazňuje, že je třeba věnovat více pozornosti vlastním pracovníkům organizace, kteří se stále větší intenzitou přispívají k budování značky.

Skladem máme celkem knihy Značka - od vize k vyšším ziskům (2009).

Nákup knihy

Značka - od vize k vyšším ziskům, Leslie De Chernatony

Jazyk
Rok vydání
2009,
Stav knihy
Dobrá
Cena
182 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

Navrhnout úpravu