Malé Vizity, aneb, Malé vizity. Opakování je matka moudrosti
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Opakování je matka moudrosti Tato kniha přináší nevšední možnost vtělit se do literární podoby divadelního představení. Není to scénář v klasickém smyslu toho slova, i proto, že Malé Vizity jsou zásadně improvizované. Jako hmatatelná stopa existuje pouze záznam na kameru, která postavy Profesora a Doktora přenáší internetovým divákům. Tato poselství posléze vybral a uchopil Pedro Inka a autorským způsobem je převedl do písemné formy, čímž se nenápadně stal třetím spoluhráčem. Vzniklý text navíc oživují a čtenáři více obrazově přibližují i četné fotografie Oswalda Schorma, takže čtyřlístek (včetně výjimečného počinu grafika pětilístek) spoluautorů je úplný. Nitka vyprávění vlaje od počátku právě tak vysoko, aby umožňovala dostatečný nadhled, a přitom se vine tak hluboko, aby nabízela dokonalý vnor do nastolených situací. Chvílemi lze vnímání děje rozprostřít do širého horizontu a jindy je zase možné zatnout ostré vhledy přímo do makrokosmu zúčastněných bytostí. Nastavený způsob tak nenásilně vybízí k jemnému deflorování (někdy snad až k defaunování) všech zavedených zvyklostí.
Nákup knihy
Malé Vizity, aneb, Malé vizity. Opakování je matka moudrosti, Jaroslav Dušek, Pjér la Šéz, Pedro Inka, Oswald Schorm
- Jazyk
- Rok vydání
- 2018
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Malé Vizity, aneb, Malé vizity. Opakování je matka moudrosti
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Jaroslav Dušek, Pjér la Šéz, Pedro Inka, Oswald Schorm
- Vydavatel
- Eminent
- Rok vydání
- 2018
- ISBN10
- 8072815237
- ISBN13
- 9788072815234
- Kategorie
- Divadlo / Drama
- Anotace
- Opakování je matka moudrosti Tato kniha přináší nevšední možnost vtělit se do literární podoby divadelního představení. Není to scénář v klasickém smyslu toho slova, i proto, že Malé Vizity jsou zásadně improvizované. Jako hmatatelná stopa existuje pouze záznam na kameru, která postavy Profesora a Doktora přenáší internetovým divákům. Tato poselství posléze vybral a uchopil Pedro Inka a autorským způsobem je převedl do písemné formy, čímž se nenápadně stal třetím spoluhráčem. Vzniklý text navíc oživují a čtenáři více obrazově přibližují i četné fotografie Oswalda Schorma, takže čtyřlístek (včetně výjimečného počinu grafika pětilístek) spoluautorů je úplný. Nitka vyprávění vlaje od počátku právě tak vysoko, aby umožňovala dostatečný nadhled, a přitom se vine tak hluboko, aby nabízela dokonalý vnor do nastolených situací. Chvílemi lze vnímání děje rozprostřít do širého horizontu a jindy je zase možné zatnout ostré vhledy přímo do makrokosmu zúčastněných bytostí. Nastavený způsob tak nenásilně vybízí k jemnému deflorování (někdy snad až k defaunování) všech zavedených zvyklostí.