Kupuješ přesně tu knihu, která je na fotce
Parametry
Více o knize
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese.
Skladem máme celkem knihy Marketingová komunikace a public relations: výklad pojmů a teorie oboru (2015).
Nákup knihy
Marketingová komunikace a public relations: výklad pojmů a teorie oboru, Jan Halada
- Jazyk
- Rok vydání
- 2015
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká),
- Stav knihy
- Velmi dobrá
- Cena
- 129 Kč
Doručení
Platební metody
Nikdo zatím neohodnotil.