Parametry
Více o knize
V pořadí již čtvrtá kniha ediční řady "Action Learning – praktický management" osvědčeného autorského kolektivu TC Business School charakterizuje vliv kultur organizací i prostředí, v němž organizace pracují. Kultura je v této publikaci pojata jako soubor hodnot a norem, které určují, jak se lidé uvnitř organizací nebo na jejich trzích chovají, jaké mají návyky a jaké jsou jejich pohledy na svět kolem sebe, například zda svět považují spíše za místo nebezpečné a pak se spíše svým chováním jeho vlivům brání, nebo zda svět spíše vidí jako paletu příležitostí, s nimiž si lze hrát a vytvářet tak nové hodnotné produkty. Autoři se snaží najít odpověď na otázku, do jaké míry může kultura – jak organizační, tak národní – ovlivnit výsledky manažerského jednání, jak docílit, aby organizace měla stále k dispozici dostatek lidských zdrojů vybavených příslušnými kompetencemi, jak vhodné pracovníky vybírat, řídit jejich výkony a motivovat je.
Skladem máme celkem knihy Kultura organizace je cestou ke strategii (2013).
Nákup knihy
Kultura organizace je cestou ke strategii, Tomáš Bujna, Sláva Kubátová, David Müller, Jan Bloudek
- Jazyk
- Rok vydání
- 2013,
- Stav knihy
- Velmi dobrá
- Cena
- 149 Kč
Doručení
Platební metody
Nikdo zatím neohodnotil.