Kupuješ přesně tu knihu, která je na fotce
Více o knize
Kniha specialisty na problematiku hodnoty pro zákazníka ukazuje, že k získání a udržení zákazníků je třeba nejen uspokojovat jejich očekávání, ale v mnohém je předčit. Dokazuje, že tajemství úspěchu při poskytování služeb spočívá právě v mistrovském zvládnutí oné "koncovky". Inspirativní příručka, která se opírá o řadu praktických příkladů z různých odvětví, je určena především obchodním manažerům a všem, kteří chtějí poskytovat takové služby, jež budou zákazníci opakovaně vyhledávat a dále doporučovat. Překlad z angličtiny Aleš Lisa.
Skladem máme celkem knihy Vítězný tah: Jak dosáhnout prvotřídní úrovně služeb zákazníkům (2012).
Nákup knihy
Vítězný tah: Jak dosáhnout prvotřídní úrovně služeb zákazníkům, Tony Cram
- Jazyk
- Rok vydání
- 2012
- product-detail.submit-box.info.binding
- (pevná),
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 199 Kč
Doručení
Platební metody
Nikdo zatím neohodnotil.