Parametry
Kategorie
Více o knize
Popis produktu Připadají vám referenční příručky nezáživné, nechcete studovat množství teorie, protože máte chuť pustit se ihned do práce v programu 3ds Max? V prakticky zaměřených výukových lekcích, které vycházejí ze zkušeností autora s tvorbou počítačových her a ze seminářů o 3D grafice a programu 3ds Max, se vždy naučíte základy potřebné pro okamžitou práci na grafickém projektu. Kniha pokrývá celý proces tvorby ve 3D, od návrhu scénáře, přes modelování, animaci až po rendering. Na základě dvou rozsáhlých cvičení se čtenáři naučí modelovat organické objekty, aplikovat textury, definovat materiály a osvětlení, animovat postavu, nastavit renderování, používat speciální efekty a mnoho dalšího. Kniha je určena začátečníkům a mírně pokročilým uživatelům, látka je doplněna množstvím poznámek a tipů. Z témat probíraných na projektech: -nástroje a jejich použití -modelujeme základní tvary -použití křivek při tvorbě složitějších objektů -tipy pro zjednodušené modelování organických tvarů -vytváříme realistické povrchy -světla, stíny a kamery -realistická animace pohybu svalů -finalizujeme návrh Doprovodné CD obsahuje všechny textury a scény pro vypracování projektů, které jsou v knize popisovány.
Skladem máme celkem knihy 3 ds Max 8 : průvodce modelováním a animací (2007).
Nákup knihy
3 ds Max 8 : průvodce modelováním a animací, Boris Kulagin
- Jazyk
- Rok vydání
- 2007
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká),
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 21 Kč
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- 3 ds Max 8 : průvodce modelováním a animací
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Boris Kulagin
- Vydavatel
- Computer Press (CP Books)
- Rok vydání
- 2007
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8025114635
- ISBN13
- 9788025114636
- Kategorie
- Počítače, IT, programování
- Původní název
- 3ds Max 8 from modeling to animation
- Anotace
- Popis produktu Připadají vám referenční příručky nezáživné, nechcete studovat množství teorie, protože máte chuť pustit se ihned do práce v programu 3ds Max? V prakticky zaměřených výukových lekcích, které vycházejí ze zkušeností autora s tvorbou počítačových her a ze seminářů o 3D grafice a programu 3ds Max, se vždy naučíte základy potřebné pro okamžitou práci na grafickém projektu. Kniha pokrývá celý proces tvorby ve 3D, od návrhu scénáře, přes modelování, animaci až po rendering. Na základě dvou rozsáhlých cvičení se čtenáři naučí modelovat organické objekty, aplikovat textury, definovat materiály a osvětlení, animovat postavu, nastavit renderování, používat speciální efekty a mnoho dalšího. Kniha je určena začátečníkům a mírně pokročilým uživatelům, látka je doplněna množstvím poznámek a tipů. Z témat probíraných na projektech: -nástroje a jejich použití -modelujeme základní tvary -použití křivek při tvorbě složitějších objektů -tipy pro zjednodušené modelování organických tvarů -vytváříme realistické povrchy -světla, stíny a kamery -realistická animace pohybu svalů -finalizujeme návrh Doprovodné CD obsahuje všechny textury a scény pro vypracování projektů, které jsou v knize popisovány.