Typografický plakát : tradiční komunikační médium v období rozvinutých digitálních technologií
Autoři
Parametry
Více o knize
Typografický plakát : tradiční komunikační médium v období rozvinutých digitálních technologií Masarykova univerzita v Brně vydala knihu Typoplakát, kterou napsal a graficky upravil Pavel Noga. Zabývá se v ní současnou rolí plakátu, představuje práce více než devadesáti designérů z Česka, Polska a Slovenska. Většina z nich také formou ankety odpověděla na otázky týkající se jejich přesného profesního zaměření a rovněž vyjádřila názor na práci s písmem a možnosti využití typoplakátu.
Nákup knihy
Typografický plakát : tradiční komunikační médium v období rozvinutých digitálních technologií, Pavel Noga
- Jazyk
- Rok vydání
- 2015
Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Typografický plakát : tradiční komunikační médium v období rozvinutých digitálních technologií
- Jazyk
- slovensky
- Autoři
- Pavel Noga
- Vydavatel
- Masarykova univerzita
- Rok vydání
- 2015
- ISBN10
- 8021080639
- ISBN13
- 9788021080638
- Kategorie
- Design, Fototechnika, kamerová technika, teorie focení a kamery
- Anotace
- Typografický plakát : tradiční komunikační médium v období rozvinutých digitálních technologií Masarykova univerzita v Brně vydala knihu Typoplakát, kterou napsal a graficky upravil Pavel Noga. Zabývá se v ní současnou rolí plakátu, představuje práce více než devadesáti designérů z Česka, Polska a Slovenska. Většina z nich také formou ankety odpověděla na otázky týkající se jejich přesného profesního zaměření a rovněž vyjádřila názor na práci s písmem a možnosti využití typoplakátu.