Marketingová stratégia firmy holdingového typu IV : uplatnenie svetových tendencií korporačného rozvoja v I.D.C. Holding, a.s.
Autoři
Parametry
Kategorie
Nákup knihy
Marketingová stratégia firmy holdingového typu IV : uplatnenie svetových tendencií korporačného rozvoja v I.D.C. Holding, a.s., Štefan Kassay
- Jazyk
- Rok vydání
- 2000
Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Marketingová stratégia firmy holdingového typu IV : uplatnenie svetových tendencií korporačného rozvoja v I.D.C. Holding, a.s.
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Štefan Kassay
- Vydavatel
- Strateg
- Rok vydání
- 2000
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8088988055
- ISBN13
- 9788088988052
- Kategorie
- Marketing a PR