Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot
1/4

Populární kultura v kontextu nových médií a jejich užívání

Autoři

Více o knize

Kniha je věnována studiu populární kultury a jejích příjemců. Nejprve nabízí krátký historický exkurs mapující postupné proměny chápání pojmů masová a populární kultura. Blíže se zaměřuje především na současná publika a jejich pozici potenciálních spolutvůrců mediálních obsahů. Pozornost je věnována i technologiím, které to umožňují (YouTube, Tumblr apod.). Naznačené perspektivy tvoří teoretický rámec, který je východiskem pro kapitoly druhého oddílu, které propojují výchozí kulturálních studia s dalšími oblastmi zájmu, jako jsou studia genderu, sexuality a studia fanouškovství.

Parametry

ISBN
9788024456881
Nakladatelství
Univerzita Palackého

Kategorie

    Varianta knihy

    2020, měkká

    Nákup knihy

    Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.