Parametry
- Počet stran
- 110 stránek
- Čas čtení
- 4 hodiny
Více o knize
Telefonáty jsou „chlebem“ každé žijící a vyvíjející se firmy. Lidé na manažerských i asistentských pozicích jich vyřizují denně desítky, ba i stovky. O to cennější je pravidlo zvládnout každou záležitost, to je každý telefonát co nejpřesněji a hned napoprvé; šetřím tak jak svůj drahocenný čas, tak i čas lidí, se kterými spolupracuji. Proto je velmi důležité vybudovat si soustavu logických kroků, které mi na jedné straně pomohou účelně a rychle dojít k cíli, na straně druhé mi poskytnou kontrolu, že jsem na nic důležitého nezapomněl. Databanku frekventovaných i méně frekventovaných telefonátů vám nabízí příručka, kterou právě držíte v ruce – Umění telefonovat. Najdete v ní podrobnou osnovu obtížných telefonátů, příklady telefonátů zákazníkům (např. prodejní prezentaci, žádost o slevu, omluvu za nedodané zboží, vymáhání pohledávky ad.), telefonáty dodavatelům (odmítnutí poškozeného zboží, stížnost, žádost o platbu ad.), rozhovory se zaměstnanci (telefonát zaměstnanci v pracovní neschopnosti, motivace zaměstnance ke zvýšenému nasazení, kárání zaměstnance ad.) i osobní telefonáty (pohovor po telefonu, blahopřání ad.). V knize uvedené ISBN 80-7226-347-1 je chybné.
Skladem máme celkem knihy Umění telefonovat : 101 způsobů jak správně vést rozhovor (2000).
Nákup knihy
Umění telefonovat : 101 způsobů jak správně vést rozhovor, Iain Maitland
- Jazyk
- Rok vydání
- 2000
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká),
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 79 Kč
Doručení
Platební metody
Nikdo zatím neohodnotil.