Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu - 3. díl
Autoři
Parametry
Více o knize
Cílem odborné knihy je vysvětlit význam a činnosti vybraných organizačních složek hotelového managementu a managementu cestovního ruchu, procesní vazby mezi nimi a seznámit odbornou veřejnost s aktuálními trendy, úspešnými manažerskými technikami, ale i základními principy fungování hotelu a cestovní kanceláre. Dále si autoři kladou za cíl přispět k předání specifických profesních znalostí odborníkům, kteří se dále vzdělávají v oboru managementu hotelnictví a cestovního ruchu. Odborná kniha je souhrnem výsledků výzkumné činnosti, znalostí a zkušeností profesionálu z oboru hotelnictví a cestovní ruchu a pedagogů při aplikaci nejen teoretických poznatků, ale i poznatků z praxe.
Nákup knihy
Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu - 3. díl, Tomáš Jeřábek, Vladimír Šefčík, Zdeněk Málek
- Jazyk
- Rok vydání
- 2018
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu - 3. díl
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Tomáš Jeřábek, Vladimír Šefčík, Zdeněk Málek
- Vydavatel
- Key Publishing
- Rok vydání
- 2018
- ISBN10
- 8074183017
- ISBN13
- 9788074183010
- Série
- Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie
- Anotace
- Cílem odborné knihy je vysvětlit význam a činnosti vybraných organizačních složek hotelového managementu a managementu cestovního ruchu, procesní vazby mezi nimi a seznámit odbornou veřejnost s aktuálními trendy, úspešnými manažerskými technikami, ale i základními principy fungování hotelu a cestovní kanceláre. Dále si autoři kladou za cíl přispět k předání specifických profesních znalostí odborníkům, kteří se dále vzdělávají v oboru managementu hotelnictví a cestovního ruchu. Odborná kniha je souhrnem výsledků výzkumné činnosti, znalostí a zkušeností profesionálu z oboru hotelnictví a cestovní ruchu a pedagogů při aplikaci nejen teoretických poznatků, ale i poznatků z praxe.