Základy marketingu
Autoři
Parametry
Více o knize
Smyslem předloženého učebního textu je především prezentace látky, a to ve velmi koncentrované formě, která je obsahem předmětu Základy marketingu. Učební text je proto třeba považovat za základ, který je pak dále přednášejícím rozváděn, aktualizován a doplňován praktickými ukázkami.
Nákup knihy
Základy marketingu, Jana Boučková
- Jazyk
- Rok vydání
- 2011
Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Základy marketingu
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Jana Boučková
- Vydavatel
- Oeconomica
- Rok vydání
- 2011
- ISBN10
- 8024517604
- ISBN13
- 9788024517605
- Kategorie
- Marketing a PR, Skripta a vysokoškolské učebnice
- Anotace
- Smyslem předloženého učebního textu je především prezentace látky, a to ve velmi koncentrované formě, která je obsahem předmětu Základy marketingu. Učební text je proto třeba považovat za základ, který je pak dále přednášejícím rozváděn, aktualizován a doplňován praktickými ukázkami.