Armáda 16 - Terénní automobily značek Tatra, Zbrojovka a Jawa - Vojenské automobily s náhonem na všechna kola z let 1936 až 1938
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
V roce 1937 oslovila vojenská správa československé automobilky se specifikacemi na vývoj speciálních osobních terénních vozidel s pohonem 4x4. Začal se psát příběh prvních SUV na území našeho tehdejšího státu. Na armádní výzvu kladně zareagovali dva menší výrobci osobních automobilů: Československá Zbrojovka a továrna Jawa, v té době již známý výrobce motocyklů. Obě jmenované automobilky doplnil již erudovaný výrobce osobních i nákladních vozidel Závody Ringhoffer-Tatra z Kopřivnice. Na základě vývoje ve zmíněných automobilkách byly vyrobeny tři prototypy terénních vozidel, které rozdílným přístupem výrobců daly vzniknout mimořádně zajímavým konstrukčním pojetím. Nadějnou konstrukci prototypů ukončil zánik Československa a následující válečný konflikt rozpoutaný v Evropě nacistickým Německem.
Nákup knihy
Armáda 16 - Terénní automobily značek Tatra, Zbrojovka a Jawa - Vojenské automobily s náhonem na všechna kola z let 1936 až 1938, Radomír Zavadil
- Jazyk
- Rok vydání
- 2023
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Armáda 16 - Terénní automobily značek Tatra, Zbrojovka a Jawa - Vojenské automobily s náhonem na všechna kola z let 1936 až 1938
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Radomír Zavadil
- Vydavatel
- JAKAB
- Rok vydání
- 2023
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8076480809
- ISBN13
- 9788076480803
- Kategorie
- Nezařazeno
- Anotace
- V roce 1937 oslovila vojenská správa československé automobilky se specifikacemi na vývoj speciálních osobních terénních vozidel s pohonem 4x4. Začal se psát příběh prvních SUV na území našeho tehdejšího státu. Na armádní výzvu kladně zareagovali dva menší výrobci osobních automobilů: Československá Zbrojovka a továrna Jawa, v té době již známý výrobce motocyklů. Obě jmenované automobilky doplnil již erudovaný výrobce osobních i nákladních vozidel Závody Ringhoffer-Tatra z Kopřivnice. Na základě vývoje ve zmíněných automobilkách byly vyrobeny tři prototypy terénních vozidel, které rozdílným přístupem výrobců daly vzniknout mimořádně zajímavým konstrukčním pojetím. Nadějnou konstrukci prototypů ukončil zánik Československa a následující válečný konflikt rozpoutaný v Evropě nacistickým Německem.