Přesně tuhle si přidáte do košíku
Parametry
Kategorie
Více o knize
Praktická příručka shrnuje dlouholeté zkušenosti mnoha firem se získáváním a zejména s udržováním stávajících zákazníků, neboť bylo statisticky prokázáno, že získávání nových zákazníků je mnohem nákladnější než udržování zákazníků starých. Kniha proto předkládá řadu nových metod zkoumání zákazníků a způsobů uspokojování jejich přání.
Nákup knihy
Jak získat věrné zákazníky, Barbara A. Glanz, Miloslav Šálek
- Jazyk
- Rok vydání
- 1996,
- Stav knihy
- Jako nová
- Cena
- 42 Kč
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Jak získat věrné zákazníky
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Barbara A. Glanz, Miloslav Šálek
- Vydavatel
- Grada
- Rok vydání
- 1996
- ISBN10
- 8071693189
- ISBN13
- 9788071693185
- Kategorie
- Marketing a PR, Motivace a seberozvoj
- Anotace
- Praktická příručka shrnuje dlouholeté zkušenosti mnoha firem se získáváním a zejména s udržováním stávajících zákazníků, neboť bylo statisticky prokázáno, že získávání nových zákazníků je mnohem nákladnější než udržování zákazníků starých. Kniha proto předkládá řadu nových metod zkoumání zákazníků a způsobů uspokojování jejich přání.