Knihobot

Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM: Strategie, praktické příklady a scénáře

Více o knize

Autor, projektový vedouci a specialista na CRM ve společnosti Cap Gemini Ernst & Young, nabízí komplexní pohled do světa CRM a popisuje souhru obchodních procesů, technologií a kvalifikace pracovníků. Kniha poskytuje velké množství konkrétních příkladů a praktických pomůcek pro práci: - přehledy nákladů na zavedení CRM - kontrolní seznamy pro projektový management CRM - tipy pro překonání při zavádění CRM - 17 pravidel úspěšného projektu CRM

Nákup knihy

Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM: Strategie, praktické příklady a scénáře, Harry Wessling

Jazyk
Rok vydání
2003
product-detail.submit-box.info.binding
(pevná)
Jakmile se objeví, pošleme e-mail.

Doručení

Platební metody

Nikdo zatím neohodnotil.Ohodnotit