PR 2.0 : new media, new tools, new audiences
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
PR 2.0 is a combination of social media tools that are available to communications professionals for both large and small brands to use to reach influencers and consumer audiences directly.
Nákup knihy
PR 2.0 : new media, new tools, new audiences, Deirdre Breakenridge
- Jazyk
- Rok vydání
- 2010
Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- PR 2.0 : new media, new tools, new audiences
- Jazyk
- anglicky
- Autoři
- Deirdre Breakenridge
- Vydavatel
- FT Press
- Rok vydání
- 2010
- ISBN10
- 0321510070
- ISBN13
- 9780321510075
- Kategorie
- Marketing a PR
- Anotace
- PR 2.0 is a combination of social media tools that are available to communications professionals for both large and small brands to use to reach influencers and consumer audiences directly.