
Parametry
Kategorie
Více o knize
Publikace se zaměřuje na komponentu profesní kompetence učitelů mateřských škol - připravovat, realizovat, reflektovat a analyzovat aktivity dětí rozvíjející matematickou pregramotnost v kontextu celkového osobnostního rozvoje. První část je věnována teoretickému ukotvení: problematice matematické pregramotnosti a postavení matematiky ve vzdělávání učitelů MŠ. Druhá část obsahuje výstupy výzkumného šetření rozšířeného o tematické psaní textu zjišťující vztah budoucích učitelů MŠ k matematice včetně ovlivňujících faktorů a dotazník zaměřený na zjištění, jak reflektují učitelé MŠ a studenti vysokoškolského oboru Učitelství pro mateřské školy matematickou pregramotnost a svou připravenost k jejímu rozvoji. Výzkumná zjištění byla konfrontována s názory skupiny učitelek MŠ.
Nákup knihy
Matematická pregramotnost a učitelé mateřských škol, Eva Nováková
- Jazyk
- Rok vydání
- 2020
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká)
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Matematická pregramotnost a učitelé mateřských škol
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Eva Nováková
- Vydavatel
- Masarykova univerzita Brno
- Rok vydání
- 2020
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8021094184
- ISBN13
- 9788021094185
- Kategorie
- Nezařazeno
- Anotace
- Publikace se zaměřuje na komponentu profesní kompetence učitelů mateřských škol - připravovat, realizovat, reflektovat a analyzovat aktivity dětí rozvíjející matematickou pregramotnost v kontextu celkového osobnostního rozvoje. První část je věnována teoretickému ukotvení: problematice matematické pregramotnosti a postavení matematiky ve vzdělávání učitelů MŠ. Druhá část obsahuje výstupy výzkumného šetření rozšířeného o tematické psaní textu zjišťující vztah budoucích učitelů MŠ k matematice včetně ovlivňujících faktorů a dotazník zaměřený na zjištění, jak reflektují učitelé MŠ a studenti vysokoškolského oboru Učitelství pro mateřské školy matematickou pregramotnost a svou připravenost k jejímu rozvoji. Výzkumná zjištění byla konfrontována s názory skupiny učitelek MŠ.