Adéla Matasová: Interface 2014–2017
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Dlouholeté pedagogické působení Adély Matasové na UMPRUM a dalších uměleckých školách položilo základ novomediální a intermediální praxe v lokálním uměleckém kontextu. Matasová zahájila svoji pedagogickou praxi na UMPRUM hned v polistopadových změnách školy a setrvala až do roku 2003 jako vedoucí Ateliéru prostorové tvorby a alternativních technik. Její osobitá vize formovala řadu výrazných osobností českého umění napříč několika generacemi. Cyklus souborných výstav prací studentů je tak formou zhodnocení jejího působení a vlivů, které v průběhu své činnosti rozšířila, stejně tak je vizí směřování současného českého umění. Výstup ve formě tištěného katalogu nabízí další, krátkodobost výstavy přesahující komentář vyslovený Matasovou, předními teoretiky českého umění i jejími bývalými studenty. Nabízí historizaci dosud pramálo zmapovaného období nedávné historie vývoje současných uměleckých tendencí a jejich budoucího rozvoje.
Nákup knihy
Adéla Matasová: Interface 2014–2017, Kolektiv
- Jazyk
- Rok vydání
- 2019
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Adéla Matasová: Interface 2014–2017
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Kolektiv
- Vydavatel
- UMPRUM
- Rok vydání
- 2019
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 808798949X
- ISBN13
- 9788087989494
- Kategorie
- Nezařazeno
- Anotace
- Dlouholeté pedagogické působení Adély Matasové na UMPRUM a dalších uměleckých školách položilo základ novomediální a intermediální praxe v lokálním uměleckém kontextu. Matasová zahájila svoji pedagogickou praxi na UMPRUM hned v polistopadových změnách školy a setrvala až do roku 2003 jako vedoucí Ateliéru prostorové tvorby a alternativních technik. Její osobitá vize formovala řadu výrazných osobností českého umění napříč několika generacemi. Cyklus souborných výstav prací studentů je tak formou zhodnocení jejího působení a vlivů, které v průběhu své činnosti rozšířila, stejně tak je vizí směřování současného českého umění. Výstup ve formě tištěného katalogu nabízí další, krátkodobost výstavy přesahující komentář vyslovený Matasovou, předními teoretiky českého umění i jejími bývalými studenty. Nabízí historizaci dosud pramálo zmapovaného období nedávné historie vývoje současných uměleckých tendencí a jejich budoucího rozvoje.