Market Entry Strategy. The Lessons from Central and Eastern Europe
Autoři
Parametry
Více o knize
Monografie je reakcí na změněné světové podnikatelské prostředí, ve kterém se národní trhy spojily do jedné globální sítě a společnosti hledají nové formy řízení procesů, struktur a komunikace. Kniha má sloužit jako studijní materiál, může být také praktickým nástrojem pro společnosti v soukromém sektoru a pro veřejné instituce působící v oblasti mezinárodního obchodu a zahraničních hospodářských vztahů. Monografie byla vydána v rámci koedičního projektu KEY Publishing s.r.o. a Metropolitan University Prague Press.
Nákup knihy
Market Entry Strategy. The Lessons from Central and Eastern Europe, Jaroslav Petrík, Katarína Michalíková
- Jazyk
- Rok vydání
- 2018
- Stav knihy
- Jako nová
- Cena
- 129 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Market Entry Strategy. The Lessons from Central and Eastern Europe
- Jazyk
- anglicky
- Autoři
- Jaroslav Petrík, Katarína Michalíková
- Vydavatel
- Key publishing
- Rok vydání
- 2018
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8074182886
- ISBN13
- 9788074182884
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie, Učebnice, Skripta a vysokoškolské učebnice
- Anotace
- Monografie je reakcí na změněné světové podnikatelské prostředí, ve kterém se národní trhy spojily do jedné globální sítě a společnosti hledají nové formy řízení procesů, struktur a komunikace. Kniha má sloužit jako studijní materiál, může být také praktickým nástrojem pro společnosti v soukromém sektoru a pro veřejné instituce působící v oblasti mezinárodního obchodu a zahraničních hospodářských vztahů. Monografie byla vydána v rámci koedičního projektu KEY Publishing s.r.o. a Metropolitan University Prague Press.