Raná péče v referenčním poli speciální pedagogiky a sociálních služeb
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Odborná kniha se tematicky věnuje souhrnně aktuálnímu stavu rané péče v České republice v referenčním poli speciální pedagogiky a sociálních služeb. Hlavní motivací a podnětem pro zpracování odborné knihy byl současný stav, kdy moderní speciální pedagogika rozšířila v rámci změn svého paradigmatu působení vzhledem k cílovým skupinám - tedy rozšířila jej o problematiku rodiny s dítětem raného věku s limitovaným psychosomatickým vývojem. Vzhledem k tomu, že se autorka zaměřuje v rámci své vědecké práce na spolupráci se slovenskými, polskými, ruskými a arménskými specialisty na dané téma, je zpracování odborné knihy více směrováno na komparaci se systémy těchto zemí včetně použitých teoretických zdrojů. V textu jsou také publikována data z realizovaných kvalitativních i kvantitativních výzkumných šetření a výstupy, dilemata a doporučení pro praxi. Cílem odborné knihy je nejen odůvodnit aktuálnost a opodstatněnost rané péče v rozsáhlém referenčním poli speciální pedagogiky a sociálních služeb, ale také její praktický dopad v rámci společenskopolitické, sociální a edukační reality.
Nákup knihy
Raná péče v referenčním poli speciální pedagogiky a sociálních služeb, Zdenka Šándorová
- Jazyk
- Rok vydání
- 2018
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Raná péče v referenčním poli speciální pedagogiky a sociálních služeb
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Zdenka Šándorová
- Vydavatel
- Univerzita Pardubice
- Rok vydání
- 2018
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8075600541
- ISBN13
- 9788075600547
- Kategorie
- Esoterika a náboženství
- Anotace
- Odborná kniha se tematicky věnuje souhrnně aktuálnímu stavu rané péče v České republice v referenčním poli speciální pedagogiky a sociálních služeb. Hlavní motivací a podnětem pro zpracování odborné knihy byl současný stav, kdy moderní speciální pedagogika rozšířila v rámci změn svého paradigmatu působení vzhledem k cílovým skupinám - tedy rozšířila jej o problematiku rodiny s dítětem raného věku s limitovaným psychosomatickým vývojem. Vzhledem k tomu, že se autorka zaměřuje v rámci své vědecké práce na spolupráci se slovenskými, polskými, ruskými a arménskými specialisty na dané téma, je zpracování odborné knihy více směrováno na komparaci se systémy těchto zemí včetně použitých teoretických zdrojů. V textu jsou také publikována data z realizovaných kvalitativních i kvantitativních výzkumných šetření a výstupy, dilemata a doporučení pro praxi. Cílem odborné knihy je nejen odůvodnit aktuálnost a opodstatněnost rané péče v rozsáhlém referenčním poli speciální pedagogiky a sociálních služeb, ale také její praktický dopad v rámci společenskopolitické, sociální a edukační reality.