Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot
Knihu momentálně nemáme skladem

Reklub 1927 – 1949

Autoři

Více o knize

Kniha se u nás poprvé zabývá historií marketingových komunikací v Československu v první polovině minulého století, kdy dominantní místo v této oblasti zaujímal Reklamní klub československý. V osmi kapitolách se zkušenému autorovi podařilo zachytit velmi širokou činnost existence Reklubu, jeho úspěchy i problémy, ale především jeho přínos pro vývoj československé reklamy a marketingové komunikace (knihy o reklamě, analýzy výnosnosti reklamy pro zadavatele, bohatá přednášková činnost Reklubu, jeho aktivity v době před okupací českých zemí atd.). Inspirativní mozaika z dějin reklamy u nás je v mnohém aktuální i dnes.

Varianta knihy

2017, pevná

Nákup knihy

Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.