Školní hodnocení a žáci se specifickými poruchami učení a chování
Autoři
Více o knize
Publikace je určena učitelům základních a středních škol, ale i rodičům dětí se specifickými poruchami učení a chování přináší konkrétní možnosti přístupu, metod výuky a hodnocení výsledků vzdělávání. Publikace ukazuje, jak hodnotit objektivně, jaké formy hodnocení využívat (např. formativní hodnocení, slovní hodnocení, individualizované hodnocení, sebehodnocení a další). Vyvrací i mýty týkající se školního hodnocení u žáků se specifickými poruchami učení a chování. Publikace přináší i řadu konkrétních ukázek hodnocení. Je určena učitelům základních a středních škol, ale i rodičům dětí se specifickými poruchami učení a chování přináší konkrétní možnosti přístupu, metod výuky a hodnocení výsledků vzdělávání u žáků se specifickými poruchami učení a chování.
Vydání
Stav
- Jako nováVyprodáno
- DobráVyprodáno
- Poškozená106 Kč
Nákup knihy
- Mechanické poškození
- Dostupnost
- Skladem
- Cena
- 106 Kč
Doručení
Platební metody
202120222023