Expedice Podyjí: Devět mlýnů a Podmolí: náměty na badatelské aktivity pro žáky základních a středních škol
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Knihu Expedice Podyjí ocení vedle učitelů a žáků všichni zájemci o regionální historii a přírodu národního parku Podyjí.Učitelé, vychovatelé i rodiče v knize najdou náměty na badatelské úkoly pro děti a mládež. S jejich pomocí mohou procházku národním parkem proměnit v cestu za poznáváním minulosti i současnosti údolí Devět mlýnů a blízkého okolí. Ostatní v knize naleznou dosud nepublikované historické prameny, příběhy a fotografie.Kniha, která vznikla ve spolupráci Ústavu pro studium totalitních režimů, Správy národního parku Podyjí, Základní školy Pražská ve Znojmě a dalších institucí, narušuje tradiční představy, že se žáci ve škole učí jen neužitečné izolované informace.Nabízené aktivity smysluplně propojují humanitní a přírodovědné předměty, minulost a současnost
Nákup knihy
Expedice Podyjí: Devět mlýnů a Podmolí: náměty na badatelské aktivity pro žáky základních a středních škol, Jaroslav Najbert, Stanislav Palatka
- Jazyk
- Rok vydání
- 2017
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Expedice Podyjí: Devět mlýnů a Podmolí: náměty na badatelské aktivity pro žáky základních a středních škol
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Jaroslav Najbert, Stanislav Palatka
- Vydavatel
- Ústav pro studium totalitních režimů ; Správa národního parku Podyjí
- Rok vydání
- 2017
- ISBN10
- 8087912810
- ISBN13
- 9788087912812
- Kategorie
- Středoškolské učebnice
- Anotace
- Knihu Expedice Podyjí ocení vedle učitelů a žáků všichni zájemci o regionální historii a přírodu národního parku Podyjí.Učitelé, vychovatelé i rodiče v knize najdou náměty na badatelské úkoly pro děti a mládež. S jejich pomocí mohou procházku národním parkem proměnit v cestu za poznáváním minulosti i současnosti údolí Devět mlýnů a blízkého okolí. Ostatní v knize naleznou dosud nepublikované historické prameny, příběhy a fotografie.Kniha, která vznikla ve spolupráci Ústavu pro studium totalitních režimů, Správy národního parku Podyjí, Základní školy Pražská ve Znojmě a dalších institucí, narušuje tradiční představy, že se žáci ve škole učí jen neužitečné izolované informace.Nabízené aktivity smysluplně propojují humanitní a přírodovědné předměty, minulost a současnost