Více o knize
Svět kolem nás se neustále mění. Mnoho z těchto změn je téměř neznatelných, jsme-li jejich součástí, jiné změny jsou na první viditelné a vedou k radikálnímu přehodnocení toho, co jsme považovali za dané a běžné. Pro zvládání změn jsou tak na straně organizací nutné speciální dovednosti, zdroje a nástroje – a za jednu z klíčových dovedností pro moderní management považujeme především zvládnutí systémového myšlení, které bychom proto v rámci této knihy představili v kontextu dynamického chování trhů a marketingového řízení. Myslíme si totiž, že na tomto poli lze právě pomocí přístupů systémového myšlení odkrýt řadu důležitých souvislostí a zlepšit manažerské rozhodování v podmínkách kritických změn a turbulencí tržního prostředí.
Nákup knihy
Dynamika trhu, Viktor Vojtko
- Jazyk
- Rok vydání
- 2007
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká),
- Stav knihy
- Velmi dobrá
- Cena
- 89 Kč
Doručení
Platební metody
Nikdo zatím neohodnotil.