Přes Balíkovnu doručujeme za 49 Kč

Knihobot
Knihu momentálně nemáme skladem

Dynamika trhu

Autoři

Více o knize

Svět kolem nás se neustále mění. Mnoho z těchto změn je téměř neznatelných, jsme-li jejich součástí, jiné změny jsou na první viditelné a vedou k radikálnímu přehodnocení toho, co jsme považovali za dané a běžné. Pro zvládání změn jsou tak na straně organizací nutné speciální dovednosti, zdroje a nástroje – a za jednu z klíčových dovedností pro moderní management považujeme především zvládnutí systémového myšlení, které bychom proto v rámci této knihy představili v kontextu dynamického chování trhů a marketingového řízení. Myslíme si totiž, že na tomto poli lze právě pomocí přístupů systémového myšlení odkrýt řadu důležitých souvislostí a zlepšit manažerské rozhodování v podmínkách kritických změn a turbulencí tržního prostředí.

Parametry

ISBN
9788072590520

Kategorie

Varianta knihy

2007, měkká

Nákup knihy

Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.