Přesně tuhle si přidáte do košíku
Parametry
Kategorie
Více o knize
Providing Customer Loyalty model, this edition includes business-to-business examples that seek to help suppliers shore up loyalty in their distribution chain. It discusses the increase in loyalty when companies use multiple channels of distribution.
Nákup knihy
Customer Loyalty, Jill Griffin
- Stopy po navlhnutí / polití
- Jazyk
- Rok vydání
- 2002
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká),
- Stav knihy
- Poškozená
- Cena
- 92 Kč
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Customer Loyalty
- Jazyk
- anglicky
- Autoři
- Jill Griffin
- Vydavatel
- John Wiley & Sons Inc
- Rok vydání
- 2002
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 0787963887
- ISBN13
- 9780787963880
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie
- Anotace
- Providing Customer Loyalty model, this edition includes business-to-business examples that seek to help suppliers shore up loyalty in their distribution chain. It discusses the increase in loyalty when companies use multiple channels of distribution.