Naïve : modernism and folklore in contemporary graphic design
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Naïve zachycuje renesanci klasického modernismu z let 1940 - 1960. Ilustruje tento nový směr především v grafickém designu, ale i ilustraci, plakátech, knižních obálkách, papírenském zboží či látkách. Text v angličtině. Naïve documents the extraordinary renaissance of Classic Modernism, from the 1940s to 1960s, in contemporary graphic design.…
Nákup knihy
Naïve : modernism and folklore in contemporary graphic design, Robert Klanten, Hendrik Hellige
- Jazyk
- Rok vydání
- 2009
Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Naïve : modernism and folklore in contemporary graphic design
- Jazyk
- anglicky
- Autoři
- Robert Klanten, Hendrik Hellige
- Vydavatel
- Gestalten
- Rok vydání
- 2009
- ISBN10
- 3899552474
- ISBN13
- 9783899552478
- Kategorie
- Ilustrace, Výtvarné umění
- Anotace
- Naïve zachycuje renesanci klasického modernismu z let 1940 - 1960. Ilustruje tento nový směr především v grafickém designu, ale i ilustraci, plakátech, knižních obálkách, papírenském zboží či látkách. Text v angličtině. Naïve documents the extraordinary renaissance of Classic Modernism, from the 1940s to 1960s, in contemporary graphic design.…