Přes Balíkovnu doručujeme za 49 Kč

Knihobot

Základy marketingu

Autoři

Více o knize

Učební text si úvodem všímá sociálních dimenzí transformace probíhající v širším rámci „postkapitalistické“ společnosti a zdůrazňuje její rozhodující lidský zdroj spočívající v produktivitě práce kvalifikovaného, vzdělaného a pracovně flexibilního pracovníka přístupného novým impulzům informačního věku světa znalostí. Relevantní dopady na řídící procesy jsou diskutovány na pozadí marketingové komunikace. Pozornost je věnována základním charakteristikám a trendům současného marketingu včetně prezentace osvědčených zásad, dále tématům jako public relations, reklama ap.... celý text

Parametry

ISBN
9788073150198
Nakladatelství
Paido

Kategorie

Vydání

2002, měkká

Stav

Nákup knihy

  • Vyřazeno z knihovny
Dostupnost
Skladem
Cena
36 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023