Základy marketingu
Autoři
Více o knize
Učební text si úvodem všímá sociálních dimenzí transformace probíhající v širším rámci „postkapitalistické“ společnosti a zdůrazňuje její rozhodující lidský zdroj spočívající v produktivitě práce kvalifikovaného, vzdělaného a pracovně flexibilního pracovníka přístupného novým impulzům informačního věku světa znalostí. Relevantní dopady na řídící procesy jsou diskutovány na pozadí marketingové komunikace. Pozornost je věnována základním charakteristikám a trendům současného marketingu včetně prezentace osvědčených zásad, dále tématům jako public relations, reklama ap.... celý text
Vydání
2002, měkká
Stav
- Jako nováVyprodáno
- DobráVyprodáno
- Poškozená36 Kč
Nákup knihy
- Vyřazeno z knihovny
- Dostupnost
- Skladem
- Cena
- 36 Kč
Doručení
Platební metody
202120222023