Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot

Jak na skvělou zákaznickou péči

Autoři

Více o knize

Většina firem stále považuje zákaznickou péči za nákladové středisko a místo, kde je potřeba „odpálkovat“ dotazy zákazníků. Jsou ovšem i takové společnosti, které sílu zákaznické péče pochopily. Vnímají ji jako příležitost, kde se peníze dají vydělat a kde lze budovat vztah se zákazníky. V knize vám pomůžu dostat se do té druhé skupiny. Ať už přemýšlíte o tom, že zákaznickou péči chcete zlepšit, anebo vybudovat úplně od nuly, budu vaším průvodcem. Vůbec nezáleží na velikosti vaší firmy. Nerozhoduje, jestli je to maličký e-shop, ve kterém pracujete sami, nebo máte zákaznické centrum s patnácti kolegy. Společně se podíváme, jaká je dnes pozice zákaznické péče napříč fi rmou. Jak mohou z jejích poznatků těžit také ostatní oddělení ve firmě. Budeme pokračovat správnou komunikací. Na řadě příkladů si prakticky ukážeme, jak odpovídat, ale i naopak, na co si dát pozor. Také poodhalíme specifika jednotlivých komunikačních kanálů a jak je co nejlépe využít.Podíváme se společně i na zvýšení efektivity, a to díky šikovným nástrojům, správnému nastavení procesů či datům. Protože co se nedá měřit, to se nedá zlepšit.A protože o zákazníky pečují pracovníci, které je potřeba správně vybrat a zaučit, zmíníme si také tuto oblast.Když si celou knihou projdete a aplikujete nově nabyté poznatky, budete mít postavené skvělé zákaznické oddělení, které bude pečovat o vaše zákazníky. Ti se budou vracet, budou u vás utrácet více peněz a dají o vás vědět více lidem. To vše dokážete měřit a neustále zlepšovat.O autorovi: Mário v minulosti úspěšně vybudoval a prodal několik firem a projektů. Základem každého projektu vždy byla orientace na zákazníka a skvělá zákaznická péče. Své znalosti a zkušenosti nyní aplikuje při vývoji aplikace SupportBox, která slouží ke zjednodušení komunikace se zákazníky skrze e-mail, live chat, sociální sítě i telefon. Přednáší a školí zlepšování zákaznické péče ve firmách. Jeho cílem a také firemní vizí je zlepšit zákaznickou péči u 10 000 firem v ČR. Pořádá konference SupportDay a Školení podpory, které jsou zaměřené čistě na tento cíl.

Parametry

ISBN
9788011003920
Nakladatelství
SupportBox s.r.o.

Kategorie

Vydání

2021, pevná

Stav

Nákup knihy

Dostupnost
Skladem
Cena
273 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023

Skladem máme celkem knihy Jak na skvělou zákaznickou péči (2021).