Knihobot

Péče o zákazníky : co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti

Parametry

  • 116 stránek
  • 5 hodin čtení

Více o knize

Jak se zákazníci chovají? Jak zjistit, co si myslí? Jak vybírat zaměstnance, kteří s nimi jednají? Jak řešit stížnosti a spory? Jak nákladné jsou odchody zákazníků? Autor s dlouholetými zkušenostmi, ředitel péče o zákazníky renomované společnosti, popisuje budování organizace zaměřené na zákazníka. Na praktických situacích vymezuje dobré a špatné přístupy v péči o zákazníky a ukazuje, jak je důležité seznámit každého s jeho rolí a s rolí ostatních při uspokojování zákazníka.

Skladem máme celkem knihy Péče o zákazníky : co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti (2003).

Nákup knihy

Péče o zákazníky : co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti, Aleš Spáčil

Jazyk
Rok vydání
2003
product-detail.submit-box.info.binding
(měkká),
Stav knihy
Dobrá
Cena
129 Kč

Doručení

Platební metody

Nikdo zatím neohodnotil.Ohodnotit