Knihobot

Cestovní ruch a rekreace : organizace, řízení a marketing v destinaci

Parametry

  • 196 stránek
  • 7 hodin čtení

Více o knize

Monografie je zaměřena na problematiku destinačního managementu a marketingu. Je rozdělena na tři části. V první jsou popsány teoretická východiska organizace a řízení destinace, územního členění a další aspekty, které lze v souvislosti s destinací cestovního ruchu zkoumat. Druhá část je věnována marketingu a novým marketingovým přístupům k řízení destinace. Třetí část obsahuje případovou studii, ve které jsou dané teoretické přístupy aplikovány na příkladu turistického regionu Střední Morava a Jeseníky včetně výsledků výzkumu zaměřeného na image destinace.

Nákup knihy

Cestovní ruch a rekreace : organizace, řízení a marketing v destinaci, Halina Kotíková, Eva Schwartzhoffová

Jazyk
Rok vydání
2014
product-detail.submit-box.info.binding
(pevná)
Jakmile se objeví, pošleme e-mail.

Doručení

  •  

Platební metody

Nikdo zatím neohodnotil.Ohodnotit