Knihobot
Knihu momentálně nemáme skladem

Knížka o reklamě

Více o knize

V prvních třech kapitolách jsou rozebrány základní termíny - komunikace, masová komunikace, komunikační média, marketingová komunikace a marketingový komunikační mix. Čtvrtá kapitola se soustřeďuje na propagaci. Pátá kapitola se věnuje jednotlivým druhům reklamy. Šestá je o struktuře reklamního komunikátu. Další se zabývá stylem reklamy. Osmá uvádí základní jazykové charakteristiky a podrobně se jim autorka věnuje v deváté a desáté kapitole. Další kapitoly jsou věnovány typickým strategiím (využití aluzí a citátů, frazeologie…). Ve třinácté kapitole je rozebrán odborný styl v české reklamě, v následující kapitole umělecký styl. Poslední dvě kapitoly se věnují jazyku a stylu reklamních letáků a katalogů.

Nákup knihy

Knížka o reklamě, Hana Srpová

Jazyk
Rok vydání
2008
product-detail.submit-box.info.binding
(měkká)
Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.

Doručení

  •  

Platební metody

Navrhnout úpravu