Kupuješ přesně tu knihu, která je na fotce
Parametry
- 154 stránek
- 6 hodin čtení
Více o knize
První odborná publikace na téma outdoorové reklamy v českém prostředí. Autorka se tématem dlouhodobě zabývá a podařilo se jí shromáždit všechny podstatné informace o historii, struktuře a fungování billboardu. Cenné jsou také odkazy k estetickým a etickým aspektům a legislativním problémům. Publikace je doplněna mnoha konkrétními ukázkami a příklady z prostředí domácího, ale i blízce zahraničního. Kniha je určena jak odborné veřejnosti, především pak studentům marketingových a marketingově komunikačních oborů, tak i širokému laickému publiku, které specifická problematika venkovní reklamy zajímá.
Nákup knihy
Billboard - součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli?, Klára Masařová
- Jazyk
- Rok vydání
- 2014,
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 69 Kč
Doručení
Platební metody
Nikdo zatím neohodnotil.


