Přes Balíkovnu doručujeme za 49 Kč

Knihobot
1/5

Billboard - součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli?

Autoři

Více o knize

První odborná publikace na téma outdoorové reklamy v českém prostředí. Autorka se tématem dlouhodobě zabývá a podařilo se jí shromáždit všechny podstatné informace o historii, struktuře a fungování billboardu. Cenné jsou také odkazy k estetickým a etickým aspektům a legislativním problémům. Publikace je doplněna mnoha konkrétními ukázkami a příklady z prostředí domácího, ale i blízce zahraničního. Kniha je určena jak odborné veřejnosti, především pak studentům marketingových a marketingově komunikačních oborů, tak i širokému laickému publiku, které specifická problematika venkovní reklamy zajímá.

Parametry

ISBN
9788074182068
Nakladatelství
Key Publishing

Kategorie

Varianta knihy

2014

Nákup knihy

Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.