Kupuješ přesně tu knihu, která je na fotce
Více o knize
Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a zabývají se možnostmi jejich přenosu z jedné úrovně na druhou. Kniha je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díly Žena a muž v MK, Tradiční a nové v MK a Soukromé a veřejné v MK.
Nákup knihy
Globální a lokální v marketingové komunikaci, Radim Bačuvčík
- Jazyk
- Rok vydání
- 2013
- product-detail.submit-box.info.binding
- (sešitová),
- Stav knihy
- Velmi dobrá
- Cena
- 79 Kč
Doručení
Platební metody
Nikdo zatím neohodnotil.