Knihobot
Knihu momentálně nemáme skladem

Strategický marketing

Parametry

Počet stran
118 stránek
Čas čtení
5 hodin

Více o knize

Učební text "Strategický marketing" je koncipován v návaznosti na publikaci J. Světlíka "Marketing a reklama". Je napsán a určen jako základní studijní text pro studenty marketingových komunikací i studenty výtvarných oborů, kteří se ve svém odborném profesním působení v oblasti marketingových komunikací budou často setkávat s odbornoumarketingovou terminologií, ale v mnoha případech budou členy realizačních týmů řešících strategické otázky firem neb budou operativně řešit problémy výrobkové, cenové i distribuční pružnosti.

Nákup knihy

Strategický marketing, Radomila Soukalová

Jazyk
Rok vydání
2014
product-detail.submit-box.info.binding
(měkká)
Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.

Doručení

  •  

Platební metody

Navrhnout úpravu