Knihu momentálně nemáme skladem
Parametry
- Počet stran
- 236 stránek
- Čas čtení
- 9 hodin
Více o knize
První kniha V. dílu o českých nádražích zahrnuje popis architektury a stavebního vývoje výpravních budov dalších železničních společností, které budovaly své tratě na území dnešní České republiky. Text je doplněn řadou historických i současných fotografií a unikátní výkresovou dokumentací. Kniha je věnována výpravním budovám Rakousko-uherské společnosti státní dráhy, která byla známa pod zkratkou StEG. Popsány jsou výpravní budovy tzv. doplňovací sítě a řady místních drah, které tato společnost postavila. Dále následují kapitoly o výpravních budovách Dráhy císařovny Alžběty, Zábřežsko-sobotínské dráhy, Duchcovsko-podmokelské dráhy a železnice Plzeň – Březno (Chomutov).
Nákup knihy
Česká nádraží - V. díl, první část, Mojmír Krejčiřík
- Jazyk
- Rok vydání
- 2022
Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Česká nádraží - V. díl, první část
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Mojmír Krejčiřík
- Vydavatel
- Vydavatelství dopravní literatury
- Vydavatel
- 2022
- Vazba
- pevná
- Počet stran
- 236
- ISBN10
- 8086765296
- ISBN13
- 9788086765297
- Série
- Česká nádraží
- Anotace
- První kniha V. dílu o českých nádražích zahrnuje popis architektury a stavebního vývoje výpravních budov dalších železničních společností, které budovaly své tratě na území dnešní České republiky. Text je doplněn řadou historických i současných fotografií a unikátní výkresovou dokumentací. Kniha je věnována výpravním budovám Rakousko-uherské společnosti státní dráhy, která byla známa pod zkratkou StEG. Popsány jsou výpravní budovy tzv. doplňovací sítě a řady místních drah, které tato společnost postavila. Dále následují kapitoly o výpravních budovách Dráhy císařovny Alžběty, Zábřežsko-sobotínské dráhy, Duchcovsko-podmokelské dráhy a železnice Plzeň – Březno (Chomutov).