Parametry
Kategorie
Více o knize
Publikace je zaměřena nejen na poznání, co hyperaktivita je, jak vzniká, jaké jsou její základní projevy a jak se tyto projevy mění v průběhu vývoje dítěte, ale zejména na praktické náměty a postupy, jak výchovně vést hyperaktivní děti a jak s nimi pracovat v rodině i ve škole tak, aby jejich znevýhodnění bylo co nejvíce eliminováno nebo alespoň zmírněno. Jejím záměrem je pomoci, aby přestaly být tyto děti vnímány jako „problém“. Vždyť včasné a správné výchovné vedení hyperaktivního dítěte může nejen zmírnit potíže, které tyto děti mají, ale některým i předejít. Cílem této knihy také je zprostředkovat poznání, že hyperaktivita nemá jen negativa, ale také svá pozitiva, jichž lze využít. Přináší všem rodičům a pedagogům naději, že projevy spojené s hyperaktivitou lze ovlivnit a kompenzovat tak, aby hyperaktivní dítě bylo v životě úspěšné a spokojené.
Nákup knihy
Máme dítě s ADHD, Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková
- Jazyk
- Rok vydání
- 2015
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká),
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 236 Kč
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Máme dítě s ADHD
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková
- Vydavatel
- Grada
- Rok vydání
- 2015
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8024753472
- ISBN13
- 9788024753478
- Kategorie
- Psychologie, Mateřství a rodičovství
- Anotace
- Publikace je zaměřena nejen na poznání, co hyperaktivita je, jak vzniká, jaké jsou její základní projevy a jak se tyto projevy mění v průběhu vývoje dítěte, ale zejména na praktické náměty a postupy, jak výchovně vést hyperaktivní děti a jak s nimi pracovat v rodině i ve škole tak, aby jejich znevýhodnění bylo co nejvíce eliminováno nebo alespoň zmírněno. Jejím záměrem je pomoci, aby přestaly být tyto děti vnímány jako „problém“. Vždyť včasné a správné výchovné vedení hyperaktivního dítěte může nejen zmírnit potíže, které tyto děti mají, ale některým i předejít. Cílem této knihy také je zprostředkovat poznání, že hyperaktivita nemá jen negativa, ale také svá pozitiva, jichž lze využít. Přináší všem rodičům a pedagogům naději, že projevy spojené s hyperaktivitou lze ovlivnit a kompenzovat tak, aby hyperaktivní dítě bylo v životě úspěšné a spokojené.