Knihobot

Co je nového v médiích

Hodnocení knihy

3,5(4)Ohodnotit

Více o knize

Orientace v informacích se stává neustále složitější, svět médií je vlivem obrovského množství platforem víc a víc nepřehledný. Mediální krajina 21. století, v době online žurnalistiky, informačního přehlcení, dezinformací, sociálních sítí a virtuální reality. Jak se proměnila v poslední dekádě, co znamená oligarchizace a co nezávislost médií, čím a jak se změnily redakční rutiny a které hodnoty žurnalistické práce přetrvávají? Analytická reflexe podoby mediálního trhu, modelů financování, výstupů i institucí.

Nákup knihy

Co je nového v médiích, Filip Struhárik

Jazyk
Rok vydání
2022
product-detail.submit-box.info.binding
(flexovazba)
Jakmile se objeví, pošleme e-mail.

Doručení

  •  

Platební metody

3,5
Dobrá
4 Hodnocení

Tady nám chybí tvá recenze.