![](/images/blank-book/blank-book.1920.jpg)
Metodika ke Katalogu podpůrných opatření - k dílčí části pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu sociálního z
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Metodika k této dílčí části katalogu PO je praktickým vodítkem pro identifikaci potřeb žáků s nezdravotními překážkami v učení a pro výběr vhodných podpůrných opatření z Katalogu PO. Popisuje zásadní témata pedagogické diagnostiky a podpory žáků, jejichž speciální vzdělávací potřeby pramení v sociálním znevýhodnění. Jsou zde zahrnuta následující témata: sociálněprávní ochrana dětí, dynamická diagnostika, zjišťování učebních stylů žáka, diagnostika dílčích funkcí podmiňujících úspěšné osvojování čtení, psaní a počítání, diagnostika chování žáka, možnosti zjišťování klimatu školní třídy atd. Velkou část informací zde uvedených lze přitom také využít při podpoře všech žáků ve třídě. Klíčovou částí metodiky je posuzovací schéma, v němž jsou popsány různé projevy žáků.
Nákup knihy
Metodika ke Katalogu podpůrných opatření - k dílčí části pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu sociálního z, Kolektiv, Lenka Felcmanová
- Jazyk
- Rok vydání
- 2015
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká s přebalem)
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Metodika ke Katalogu podpůrných opatření - k dílčí části pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu sociálního z
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Kolektiv, Lenka Felcmanová
- Vydavatel
- Univerzita Palackého
- Rok vydání
- 2015
- Vazba
- měkká s přebalem
- ISBN10
- 8024446723
- ISBN13
- 9788024446721
- Kategorie
- Psychologie
- Anotace
- Metodika k této dílčí části katalogu PO je praktickým vodítkem pro identifikaci potřeb žáků s nezdravotními překážkami v učení a pro výběr vhodných podpůrných opatření z Katalogu PO. Popisuje zásadní témata pedagogické diagnostiky a podpory žáků, jejichž speciální vzdělávací potřeby pramení v sociálním znevýhodnění. Jsou zde zahrnuta následující témata: sociálněprávní ochrana dětí, dynamická diagnostika, zjišťování učebních stylů žáka, diagnostika dílčích funkcí podmiňujících úspěšné osvojování čtení, psaní a počítání, diagnostika chování žáka, možnosti zjišťování klimatu školní třídy atd. Velkou část informací zde uvedených lze přitom také využít při podpoře všech žáků ve třídě. Klíčovou částí metodiky je posuzovací schéma, v němž jsou popsány různé projevy žáků.