Knihobot

Waldorfské školy: izolovaná alternativa nebo zajímavý podnět pro jiné školy?

Autoři

Hodnocení knihy

4,0(1)Ohodnotit

Parametry

Počet stran
165 stránek
Čas čtení
6 hodin

Více o knize

V tomto spisku se zabývám podněty pedagogiky waldorfských škol, zejména z pohledu učitelů a jejich práce. Snažím se zasadit otázky do souvislostí s tradičním školským prostředím, abych pomohl učitelům a veřejnosti lépe porozumět specifikům waldorfské pedagogiky a jejímu vztahu k běžným školám. Často se setkávám s nepřesnými interpretacemi toho, co se ve waldorfských školách děje, a přestože se nevyhnu zjednodušením, budu se snažit držet faktů vycházejících z mnoha zahraničních materiálů a vlastních zkušeností z návštěv waldorfských škol v různých zemích. Spisek je rozdělen do několika celků, které zahrnují historii a současný stav waldorfského hnutí, hlavní znaky a cíle waldorfských škol, a podrobnosti o učitelích a jejich kompetencích. Zaměřuji se na kurikulum a práci učitelů, přičemž zdůrazňuji jejich široké kompetence a integrační tendence. Dále se věnuji organizaci výuky a jejímu propojení s potřebami jiných typů škol. Ukazuji, že kompetence učitelů sahají i do řízení školy a spolupráce s rodiči a veřejností. Na závěr se zaměřuji na institucionální přípravu učitelů a její vztah k potřebám učitelské přípravy jak u nás, tak v zahraničí.

Nákup knihy

Waldorfské školy: izolovaná alternativa nebo zajímavý podnět pro jiné školy?, Milan Pol

Jazyk
Rok vydání
1995
product-detail.submit-box.info.binding
(měkká)
Jakmile se objeví, pošleme e-mail.

Doručení

  •  

Platební metody

4,0
Velmi dobrá
1 Hodnocení

Tady nám chybí tvá recenze.