Jak se dělá účinná reklama
Autoři
Více o knize
Praktická příručka ukazuje reklamní aktivity v kontextu ostatních odnikových činností a poskytuje mnoho neocenitelných rad, jak právě v této oblast dosáhnout silné konkurenční výhody. Kniha tvoří určitý most či spolehlivý přechod mezi nezbytným teoretickým fundamentem a potřebami reklamní praxe. Postihuje všechny aspekty reklamy - od jejího místa v soustavě podnikového plánování přes identifikaci a důkladné poznání jejích příjemců, formulaci optimálního reklamního sdělení a jeho hlavní myšlenky, přípravu reklamních akcí a jejich rozpočtové zajištění, případný výběr reklamní agentury a zásady efektivní spolupráce s ní, vlastní tvůrčí proces, nástroje reklamního působení až po produkci reklamních kampaní a měření jejich účinnosti.
Vydání
Stav
- Jako nováVyprodáno
- Dobrá20 Kč
- PoškozenáVyprodáno
Nákup knihy
- Dostupnost
- Skladem
- Cena
- 20 Kč
Doručení
Platební metody
202120222023