Knihu momentálně nemáme skladem
Nové formy školního podvádění a vyrušování v kontextu digitálního vzdělávání
Autoři
- Hodnocení knihy
Více o knize
Publikace nabízí nový pohled na aktuální podoby fenoménu školního podvádění a vyrušování v kontextu nových forem vzdělávání dětí a dospívajících v 21. století. Vychází z konceptu digitálních domorodců a upozorňuje na nové formy rizik spojených s inklinací mladé generace k užívání digitálních technologií při studiu i ve volném čase. Kromě jiných fenoménů se zaměřuje na problematiku nových forem podvádění (plagiátorství, cybercheating), vyrušování (cyberslacking), okrajově se dotýká i dalších rizik spojených s užíváním digitálních technologií v kontextu současné edukační reality (sexting, online závislost).
Varianta knihy
2021, měkká
Nákup knihy
Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.