![](/images/blank-book/blank-book.1920.jpg)
Parametry
Kategorie
Více o knize
Monografie Vybrané aspekty finanční gramotnosti v podmínkách základních a středních škol vychází ze situace, kdy se oblast finančního vzdělávání stává velmi aktuálním celospolečenským tématem a to i z pohledu celosvětového. Tato odborná publikace podrobně a uceleně pojednává o problematice finanční gramotnosti z pohledu dílčích aspektů vzdělávání a zdůvodňuje nejen jeho význam a aktuálnost, ale zejména představuje současnou podobu implementace finančního vzdělávání v prostředí základních a středních škol v České republice. Současně jsou v této odborné knize prezentovány původní výsledky výzkumů a šetření zaměřených vždy dílčím způsobem na aktuální pojetí a realizaci výuky finanční gramotnosti v prostředí základních a středních škol.
Nákup knihy
Vybrané aspekty finanční gramotnosti v podmínkách základních a středních škol, Alena Opletalová, Jana Kvintová
- Jazyk
- Rok vydání
- 2015
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká)
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Vybrané aspekty finanční gramotnosti v podmínkách základních a středních škol
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Alena Opletalová, Jana Kvintová
- Vydavatel
- Univerzita Palackého
- Rok vydání
- 2015
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8024445190
- ISBN13
- 9788024445199
- Kategorie
- Učebnice
- Anotace
- Monografie Vybrané aspekty finanční gramotnosti v podmínkách základních a středních škol vychází ze situace, kdy se oblast finančního vzdělávání stává velmi aktuálním celospolečenským tématem a to i z pohledu celosvětového. Tato odborná publikace podrobně a uceleně pojednává o problematice finanční gramotnosti z pohledu dílčích aspektů vzdělávání a zdůvodňuje nejen jeho význam a aktuálnost, ale zejména představuje současnou podobu implementace finančního vzdělávání v prostředí základních a středních škol v České republice. Současně jsou v této odborné knize prezentovány původní výsledky výzkumů a šetření zaměřených vždy dílčím způsobem na aktuální pojetí a realizaci výuky finanční gramotnosti v prostředí základních a středních škol.