Parametry
Kategorie
Více o knize
Jak jednat s komplikovanými a obtížnými lidmi ve vaší práci, jak je zvládnout a efektivně řídit? Nemusíte být psychology, abyste byli dobrými manažery, ale pro jednání s nejkomplikovanějšími zaměstnanci potřebujete pomoc - a proto je zde tato knížka. Ukáže vám, jak aplikovat principy psychologie na komplexní a často nepochopitelné problémy lidí, jimž musíte čelit ve své práci. Poskytne vám praktické rady a strategie jak v každodenním pracovním životě úspěšně jednat s nejnáročnějšími zaměstnanci. Dozvíte se, jak rozpoznat příznaky, pochopit chování a postupovat v případech týkajících se lidí, kteří nikdy nepřicházejí s žádnými problémy či nápady, či naopak těmi, co vás stále otravují, aby se ujistili, že dělají vše správně, s lidmi, kteří dělají ze všeho drama a vyvolávají zmatek ve firmě, s lidmi, kteří se stále dožadují pozornosti, s pracovníky, kteří parazitují na společnosti, s excentristy, narcisty, pasivněagresivními pracovníky, s přílišnými detailisty, nadmíru opatrnými lidmi a mnoha dalšími. Dozvíte se také, jak předcházet násilí na pracovišti a zvládnout stres. Praktická a čtivá příručka obsahuje řadu případových studií, ukázkové rozhovory a příklady z praxe.
Nákup knihy
Jak zvládat a řídit problémové zaměstnance, Laurence Miller
- Jazyk
- Rok vydání
- 2009
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká),
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 27 Kč
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Jak zvládat a řídit problémové zaměstnance
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Laurence Miller
- Vydavatel
- Grada
- Rok vydání
- 2009
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8024729040
- ISBN13
- 9788024729046
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie
- Původní název
- From difficult to disturbed
- Anotace
- Jak jednat s komplikovanými a obtížnými lidmi ve vaší práci, jak je zvládnout a efektivně řídit? Nemusíte být psychology, abyste byli dobrými manažery, ale pro jednání s nejkomplikovanějšími zaměstnanci potřebujete pomoc - a proto je zde tato knížka. Ukáže vám, jak aplikovat principy psychologie na komplexní a často nepochopitelné problémy lidí, jimž musíte čelit ve své práci. Poskytne vám praktické rady a strategie jak v každodenním pracovním životě úspěšně jednat s nejnáročnějšími zaměstnanci. Dozvíte se, jak rozpoznat příznaky, pochopit chování a postupovat v případech týkajících se lidí, kteří nikdy nepřicházejí s žádnými problémy či nápady, či naopak těmi, co vás stále otravují, aby se ujistili, že dělají vše správně, s lidmi, kteří dělají ze všeho drama a vyvolávají zmatek ve firmě, s lidmi, kteří se stále dožadují pozornosti, s pracovníky, kteří parazitují na společnosti, s excentristy, narcisty, pasivněagresivními pracovníky, s přílišnými detailisty, nadmíru opatrnými lidmi a mnoha dalšími. Dozvíte se také, jak předcházet násilí na pracovišti a zvládnout stres. Praktická a čtivá příručka obsahuje řadu případových studií, ukázkové rozhovory a příklady z praxe.