Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot
1/4

Etika v podnikání a hodnoty trhu

Autoři

Více o knize

Publikace uznávaných autorů přináší nový a hlubší pohled na možnosti a limity trhu včetně uplatnění etických hodnot, norem a standardů. Představuje aktuální metody a nástroje etického řízení, které jsou v české odborné literatuře dosud málo známé. Problematika etických hodnot je tvůrčím způsobem spojena s etikou v podnikání, konkrétně s novým náhledem na nástroje a metody etického řízení. Zároveň autoři srozumitelným a přehledným způsobem přibližují kauzální vztahy existující mezi rizikem a nejistotou, které souvisejí s tržním prostředím a pravidly, zejména etickými pravidly a zvyklostmi.

Parametry

ISBN
9788024755458
Nakladatelství
Grada

Kategorie

Varianta knihy

2016, měkká

Nákup knihy

Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.