Dějepis pro ZŠ 8. Novověk
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Učebnice tvoří třetí díl zcela nové řady dějepisů pro 2. stupeň ZŠ a pro nižší ročníky víceletých gymnázií. Předcházející díly řady - pravěk a starověk (6. ročník) a středověk a raný novověk (7. ročník) byly vydány v minulých dvou letech. Závěrečná část řady - nejnovější dějiny bude k dispozici na jaře 2009.Celá řada je zpracována v souladu s požadavky a záměry RVP ZV a vychází vždy se schvalovací doložkou MŠMT. Učivo je výrazně graficky členěno na základní a rozšiřující, podporuje mezipředmětové vztahy, akcentuje průřezová témata RVP. Učebnice je bohatě obrazově vybavena, pozornost se věnuje hlavně mapám a dobovým ilustracím. Výklad provází podrobná časová osa. Samozřejmostí je shrnutí učiva, úkoly, slovníčky pojmů. Učebnice uvádí rovněž výčet klíčových kompetencí a výstupy, předpokládající změny v osobnosti žáka.
Nákup knihy
Dějepis pro ZŠ 8. Novověk, Veronika Válková
- Jazyk
- Rok vydání
- 2008
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Dějepis pro ZŠ 8. Novověk
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Veronika Válková
- Vydavatel
- SPN
- Rok vydání
- 2008
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8072354043
- ISBN13
- 9788072354047
- Kategorie
- Učebnice
- Hodnocení
- 4 z 5
- Anotace
- Učebnice tvoří třetí díl zcela nové řady dějepisů pro 2. stupeň ZŠ a pro nižší ročníky víceletých gymnázií. Předcházející díly řady - pravěk a starověk (6. ročník) a středověk a raný novověk (7. ročník) byly vydány v minulých dvou letech. Závěrečná část řady - nejnovější dějiny bude k dispozici na jaře 2009.Celá řada je zpracována v souladu s požadavky a záměry RVP ZV a vychází vždy se schvalovací doložkou MŠMT. Učivo je výrazně graficky členěno na základní a rozšiřující, podporuje mezipředmětové vztahy, akcentuje průřezová témata RVP. Učebnice je bohatě obrazově vybavena, pozornost se věnuje hlavně mapám a dobovým ilustracím. Výklad provází podrobná časová osa. Samozřejmostí je shrnutí učiva, úkoly, slovníčky pojmů. Učebnice uvádí rovněž výčet klíčových kompetencí a výstupy, předpokládající změny v osobnosti žáka.